POKLIČITE NAS
080 88 77
BREZPLAČNA DOSTAVA
za naročila višja od 50€
0

Na daljši vožnji so potrebni postanki

 

Počitnice z otroci
Z družino na počitnice


Vožnja in sedenje sta za telo naporna, predvsem takrat, ko v avtu preživimo veliko časa. Priporočljivo je, da si po daljši vožnji vzamemo čas za postanek.

V poletni sezoni se, v želji, da bi čimprej prišli na želeno destinacijo, vozimo tudi po več ur skupaj. Dolgotrajna vožnja in sedenje pri voznikih in tudi pri sopotnikih puščata posledice. Pojavita se utrujenost in bolečine - med njimi je najpogostejša bolečina v predelu hrbta.

Dolga vožnja pomeni veliko obremenitev za voznika. Predvsem za možgane, saj je še posebno na avtocesti nemogoče obdržati polno koncentracijo več kot eno ali dve uri. To seveda zmanjšuje percepcijo in slabša odzivni čas.


Veliko pijte in delajte postanke
 

Priporočljivo je, da med vožnjo pijete veliko tekočine in se ustavite na vsaki dve uri, postanek pa namenite preprostemu razgibavanju. Pravilno se prehranjujte in se pred vožnjo izogibajte težkim in mastnim jedem. Vkolikor je možno, se na pot odpravite ponoči ali v jutranjih urah, ko je manj prometa in še ni visokih temperatur. Ne pozabite, na pot se morate odpraviti naspani!

 

Postanki namenjeni razgibavanju
 

Postanke na poti izkoristite za vaje, ki bodo zmanjšale utrujenost mišic in pospešile cirkulacijo krvi. Z eno roko se oprite na avtomobil, drugo pa zavrtite ob telesu. Vajo ponovite še z drugo roko. Nato se na avtomobil oprite z obema rokama in izmenično vbočite in izbočite hrbet. Roki oprite na boke, razširite nogi in krožite z medenico. Najprej v eno, potem še v drugo stran. Oprite stopalo na visoko podlago, lahko na robnik, stopnico ali tudi na sedež avtomobila in iztegnite nogo. Zaokrožite z glavo v obe smeri in sprostite ramena. Zravnajte se in krožite z rameni, naredite nekaj predklonov.

 

Otroci in daljše vožnje



Otroci in družabne igre
Za krajšanje časa med vožnjo, s seboj za otroke vzemite igre


Vkolikor imate v avtu majhne otroke poskrbite, da se izognete dehidriranosti. Posebej je pomembno, da na dolgih poteh veliko pijejo, previdno pa tudi pri hranjenju. Postana ali na vročini nekoliko pokvarjena hrana lahko povzročita drisko in bruhanje, kar tudi vodi v dehidriranost. Otroci na dolgi poti hitro postanejo nemirni in naveličani (če ne spijo), zato jih zamotite s kakšno knjigo, glasbo ali igrico.

Prijetno vožnjo in varno pot na dopust.

Vir: siol.net, rtvslo.si, avto-magazin.si